دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی باب دلمی

متن اهنگ و دانلود:

باب دلمی بس که تورو خوب کشیدن
چشمای تو تهرونو به آشوب کشیدن
باب دلمی بس که دل انگیز نگاهت
خطاطی ابروتو چه مطلوب کشیدن
دور من و موهای تو نیزار کشیدن نای من و موهای تو بر دار کشیدن
هم موی من هم قد بالای تو رعنا همسایه و همزاد سپیدار کشیدن
از دست تو تو سینه ی من هل هله بر پاست انگار درختی رو پر از سار کشیدن
دست منو به موی تو محتاج کشیدن چشماتو شبیه شب معراج کشیدن
شیرینی آشور لبت قند فریمان خلخال و خطو خال لبت خطه گیلان
انگار که بابلسرو تا نور کشیدن شیرازه چشماتو سیانور کشیدن
از دست تو تو سینه ی من هل هله بر پاست انگار درختی رو پر از سار کشیدن
دست منو به موی تو محتاج کشیدن چشماتو شبیه شب معراج کشیدن

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320MP3 FILE DOWNLOADدانلود آهنگ با کیفیت 128


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: شنبه 13 آذر 1400برچسب:Download , babe delami, Mohsen Chavoshi , Music new , آهنگ , آهنگ آهنگ باب دلمیMohsen Chavoshi , آهنگ جدید , آهنگ , آهنگ محسن چاوشی چاوشی , دانلود , دانلود آهنگ , , دانلود آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ محسن چاوشی , متن آهنگ , متن ترانه , محسن چاوشی , موزیک ,,, babe delami,باب دلمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM